Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Herkun Bratz-blogi

tiistai, 19. helmikuu 2013

Ei otsikkoa

Jaa
Lähettänyt: Herkku95 - 19.2.2013 klo 01.53
Tunnisteet:
  • Linkit & Chatti teille

    Nwiikyn Bratz blogi


    Bratz-fani Vuokko


    Mkiiiukan blogi


    Bratz-fashion Breeana


    Breeanan blogi


    Jennin Bratz blogi


    Bratz Girlz


    Phoeben Bratz World


    Voitte pyytää sivusi linkkiä tänne kommenteissa


    Chat:


     



  • Kysymykset ym...

    Lähetä kysymykset ym. Mesekamu pyynnöt, ja sellaiset:
     [email protected]


    Terveisin: Herkku 95


    P.S.S. En vastaa asiattomiin viesteihin.

  • Kävijälaskuri

    17.7 alkaen:

    32724.jpg
  • Selaajat nyt

    31473.jpg
  • Blogi-arkisto

    • 2008 (19)
      • Marraskuu (1)
        • Moi!
      • Elokuu (5)
        • I'm sorry....
        • Koulusta ;)
        • Heissan ja hmth!
        • Heis
        • Jeej!
      • Heinäkuu (13)
        • S-posti ystäviä
        • Bratz Campfire - jakso 2
        • Moi
        • Loma matka
        • Katseltavaa... (:
        • Elina K.
        • Bratz Campfire-jakso 1.
        • Bratz-pakkaus! <3
        • Mattel, et vie meidän Bratzejä!
        • Heipä hei (:
        • Chattailkaahan välillä Chattiin, Chattiin! :D
        • Flower Girlz Nora
        • Blogi lähtee käyntiin! :D
  • Sivut

    • Kuvia kilteille (uutta)
    • Bratz Campfire
    • Bratz-
    • Bratz-kerho
    • Bratz-lehteni nro. 1
    • Bratz-nukke arvosteluni
    • Bratz-nukkejeni lista
    • Bratz-tytöt
    • Bratz-tyylit
    • Ei otsikkoa
    • Kilpailut
    • Lempi Bratzini
    • Parhaat ystävän/ Best Friends
    • Sanchezit! <3
    • Säännöt ja listat
    • Toivomuslistani
    • Tyhmille linkki
    • Vieraskirja
    • Ylläpitäjä
  • Henkilötiedot

    Mois, olen Heidi ja pid kovasti Bratz-nukeista (: Pid my muista jutuista.

    Koulu:
    Tulen yleenskoulupvien jkeen vintn kahden aikaan koneelle

    Nettailu:
    Saan olla netisspvs30 min, 1 h (tunti).
    En ole koneella Lauantaisin ja Sunnuntaisin, viet nimittn viikon loppua perheeni kanssa, enkhalua viett koko elni koneen ress

    S-postini:
    [email protected]
    [email protected]

  • Tagipilvi

    Bratz Campfire-jaksot Chat Hei Just MGA & Mattel Uusi nukke Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net